دستگيري سرشاخه اصلي شركت هرمي پالينور در اصفهان

نوشته شده توسط:صادق | ۰ دیدگاه

ماموران پليس امنيت عمومي اصفهان در يك عمليات ويژه سرشاخه اصلي شركت هرمي پالينور را در استان اصفهان شناسايي و دستگيري كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ ميرعباس صوفي وند، رييس پليس امنيت عمومي استان اصفهان با اعلام اين خبراظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر اينكه فردي به نام «‌بهروز-غ»‌ با راه‌اندازي دفتر اقدام به تبليغ در زمينه عضوگيري براي شركت هرمي پالينور مي‌كند، موضوع در دستور كار ماموران اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: همزمان با تحقيقات پليس چهار نفر از افرادي که توسط نامبرده مورد اغفال قرار گرفته و با پرداخت مبلغ 900ميليون ريال به عضويت اين شرکت درآمده بودند نيز با مراجعه به يكي از كلانتريهاي سطح شهر اصفهان از متهم شکايت کردند.

رييس پليس امنيت عمومي اصفهان گفت: متهم در يک عمليات غافلگيرانه دستگير كه در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد وي يكي از سرشاخه‌هاي اصلي شركت هرمي پالينور است كه فعاليت اين شركت هرمي از مدت‌ها قبل در ايران غيرقانوني اعلام شده است.

صوفي‌وند با بيان اينکه متهم به همراه پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد، خاطر نشان کرد: فعالان شركت‌هاي هرمي با كلاهبرداري و استفاده از شگردهاي جديدي قصد اغفال اقشار جامعه، بويژه جوانان را در زمينه‌هاي فعاليت در شركت‌هاي هرمي را دارند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...