بيانيه‌ كميته حقوق بشر مجلس در رابطه با شهادت عزاداران حسيني در چابهار

نوشته شده توسط:صادق | ۰ دیدگاه

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن كامل اين بيانيه به شرح ذيل است:

بار ديگر هراس دشمنان از فرهنگ عاشورا و فرهنگ جهاد موجب شد طي اقدامي از سر زبوني و درماندگي خون 38 نفر از هموطنان عاشق و دلسوخته‌ي حسين (ع) حين عزاداري حضرت ابا عبدالله بر زمين ريخته شود، و براي دشمن در اين ميان شيعه و سني و زن و مرد و مادر و كودك تفاوتي ندارد.

دشمنان نظام و اسلام در اوج كوردلي هرگز قادر به خواندن اين برگ از حقيقت انقلاب اسلامي نبوده‌اند كه انقلاب با همين فرهنگ حسيني و عاشورايي به پيروزي رسيد و پرچم مقاومت و آزادگي را به رهبري خميني كبير و خامنه‌اي عزيز با تقديم هزاران شهيد در اين راه روشن در جهان برافراشت. حقانيت و نورانيت خون هر شهيد انقلاب اسلامي دل‌هاي تشنه‌ي حقيقت را در جهان آبياري نمود و امروز جوانه‌هاي فرهنگ عاشورايي و جنبش مقاومت در ميان ملت‌ها در اقصي‌نقاط جهان رو به بالندگي و رشد است و همين واقعيت باعث گرديد، تا دشمنان در كمال استيصال و هراس هر از گاهي تيري در تاريكي رها نمايند كه «الغريق بنشبث بكل حشيش»

ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي اعتراض خود را نسبت به مجامع حقوق بشري و سازمان ملل در رابطه با سكوت در برابر حمايت‌هاي سرويس‌هاي جاسوسي و اطلاعاتي CIA، MI6 و موساد اعلام مي‌نماييم. آيا وقت آن نرسيده كه قطعنامه‌هاي حقوق بشري سازمان ملل در اعتراض به تروريسم دولتي آمريكا و انگليس و صهيونيسم جنايتكار صادر گردد و اين مجامع دست از بازي سياسي با چهره‌ي حقوق بشري بردارند؟!

اسناد حمايت آمريكا و سيا از گروهك جندالشيطان را چندي پيش وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران منتشر نمود، چرا از سوي سازمان ملل و مجامع حقوق بشر كوچك‌ترين موضع‌گيري عليه آمريكا نسبت به كشته شدن 400 نفر از هموطنان بي‌گناه ما به دست ريگي معدوم صورت نگرفت؟!

به حق اين‌گونه استفاده‌ي ابزاري غيرمنصفانه و ناعادلانه از مساله‌ي حقوق بشر منجر به لوث شدن شعارهاي حقوق بشري خواهد شد، كه اين‌گونه مجامع سرلوحه‌ي كار خود قرار داده‌اند و بيداري بيشتر افكار عمومي جهان نسبت به اين‌گونه تناقضات و بي‌عدالتي‌ها را در پي خواهد داشت.

كميته حقوق بشر مجلس شوراي اسلامي از دستگاه سياست خارجي مي‌خواهد مجدانه پي‌گيري‌هاي حقوقي لازم از طريق مجامع حقوق بشري و سازمان ملل را داشته باشد و اين پرونده در ساير پرونده‌هاي سياه جنايت و ترور را تا رسيدن به نتيجه مفتوح نگاه دارد كه اين مطالبه قاطع مردم و نمايندگان مردم از دستگاه ديپلماسي مي‌باشد.

بي‌شك حقانيت خون عزاداران حضرت ابا عبدالله كوس رسوايي دشمنان سياه‌دل نزد افكار عمومي جهان را خواهد نواخت و نويد بيداري حسيني در سراسر جهان را به آزادگان مژده مي‌دهد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...