پرفروش‌ترین فیلم این هفته سینمای جهان

نوشته شده توسط:صادق | ۰ دیدگاه

فیلم «قوی سیاه» ساخته «دارن آرونوفسكی» عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته سینمای جهان را به‌دست آورد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیلم «قوی سیاه» به كارگردانی «دارن آرونوفسكی» و نقش‌آفرینی «ناتالی پورتمن» با فروش 18 و 6 میلیون دلار از 34 كشور رتبه اول پرفروش‌ترین‌های سینمای جهان را به خود اختصاص داد.
این فیلم محصول كمپانی "فاكس قرن بیستم" به مجموع فروش جهانی 71 میلیون دلار خارج از آمریكای شمالی رسیده و در این میان فرانسوی‌ها بیشترین استقابل را از آن داشته‌اند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، فیلم «زنبور سبز» با بازی نیكلاس كیج كه طی دو هفته گذشته پرفروش‌ترین فیلم سینمای جهان بود، با فروش 18 و 3 میلیون دلار از 78 كشور با یك پله سقوط در رتبه دوم فهرست جهانی قرار گرفت.
این فیلم كه مجموع فروش جهانی آن خارج از آمریكای شمالی به 100 میلیون دلار رسیده است، بیشترین استقبال را در انگلیس، آلمان، مكزیك و استرالیا داشته است. كمدی «زنبور سبز» براساس یك شخصیت معروف و كلاسیك تلویزیونی، رادیویی و سری كتاب‌های كمیك، به تصویر كشیده شده است. این فیلم توسط «مایكل گوندری» در شركت فیلم‌سازی سونی كارگردانی شده است.
انیمیشن «ژولیده» محصول كمپانی دیسنی نیز با فروش 17 و 3 میلیون دلار از 52 كشور سومین فیلم پرفروش سینمای جهان در هفته گذشته بود. این فیلم كه مجموع فروش جهانی اش به 503 میلیون دلار رسیده، یك اثر كمدی موزیكال به كارگردانی
«بایرون هاوارد» است كه داستان آن حكایت دزدیده شدن یك پرنسس از قصری دورافتاده را حكایت می‌كند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...