Nokia Drop انتقال بی‌سیم اطلاعات از کامپیوتر به موبایل

نوشته شده توسط:صادق | ۰ دیدگاه

این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد که بدون اتصال گوشی به کامپیوتر از طریق بلوتوث یا کابل انتقال اطلاعات، لینک‌های اینترنتی یا تصاویری که در مرورگر کامپیوتر شماست، با یک کلیک ماوس به تلفن همراه خود بفرستید و آنها را مشاهده کنید.

به گزارش ایتنا، Nokia Drop با استفاده از Qt ساخته شده است و بدون نیاز به استفاده از کابل یا بلوتوث، امکان انتقال سریع اطلاعات وب در کامپیوتر را به تلفن همراه را ممکن می‌سازد.

اگر شما از کامپیوتر شخصی که در منزل دارید دور باشید یا اگر کابل در اختیار نداشته باشید، این نرم‌افزار بسیار به دردتان می‌خورد.

چیزی که از همه بهتر است این است که این برنامه می‌تواند از سیستم‌های اعلان‌های خاص گوشی‌های نوکیا (Notification API) بهره‌مند شود.

بنابراین تلفن همراه شما باتری زیادی مصرف نمی‌کند. زیرا این برنامه تنها زمانی که چیزی برای شما ارسال می‌شود فعال است.

این برنامه دو بخش دارد: نصب نرم‌افزار روی گوشی و نصب پلاگین روی مرورگر فایرفاکس یا کروم در کامپیوتر.

نصب فرمت مرورگر اولین گام در این روند است که با این کار آیکون Nokia Drop بالای صفحه‌نمایش شما ظاهر می‌شود.

قدم بعدی این است که این برنامه را روی گوشی خود نصب کرده و منتظر باشید تا فایلی انتقال پیدا کند.

وقتی شما اینترنت را مرور می‌کنید با راست‌کلیک کردن بر روی تصویر و انتخاب گزینه Nokia Drop و سپس Send image یاSend as wallpaper برنامه روی تلفن همراه شما باز می‌شود.

اگر شما گزینه آخر را باز کنید، در هر صفحه‌نمایشی که باشید آن تصویر به عنوان کاغذ دیواری (تصویر پس‌زمینه) شما انتخاب می‌شود.

اگر بخواهید گزینه «ارسال تصویر» را انتخاب کنید تصویر در گالری تصاویر شما برای استفاده بعدی ذخیره می‌شود.

ممکن است شما بخواهید در زمانی که کامپیوتر در دسترس شما نیست به سایتی که باز کرده‌اید سر بزنید. تنها باید نشانگر ماوس را روی آدرس اینترنتی (URL) حرکت داده و راست‌کلیک کرده، Nokia Drop و سپس Send Link را انتخاب کنید. در یک چشم به هم زدن لینک روی نرم‌افزار گوشی شما می‌نشیند و برای کلیک شدن و استفاده آماده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...