قذافي صاحب زيباترين چشمان!

نوشته شده توسط:صادق | ۰ دیدگاه

نشريه معتبر آمريکايي پيپل در آخرين شماره خود قذافي را بالاتر از بازيگران هاليوودي همچون "آنجلينا جولي" قرار داده و معمر را برنده جايزه زيباترين چشم جهان در سال 2011 معرفي کرده است!

 

به گزارش خبرگزاري مهر، نشريه مشهور پيپل (People) آمريکا اخيرا با انتشار رتبه بندي جديدي که به نظر مي رسد براي جذب بيشتر مخاطب صورت گرفته 5 شخصيت دارنده زيباترين چشمهاي جهان را معرفي کرد.

بر اين اساس، در رتبه پنجم اين رده بندي "دي لورينتيس" مجري ايتاليائي برنامه هاي تلويزيوني قراردارد. "چارلز ترون" و "کريستين کريک" بازيگران هاليوودي رتيه هاي چهارم و سوم را به خود اختصاص داده اند و "آنجلينا جولي" نيز در رتبه دوم قرار دارد.

اما بخش غيرمنتظره اين جوايز به رتبه نخست باز مي گردد. مجله پيپل که اعلام کرده اين رتبه بندي را در پي انجام يک نظرسنجي گسترده منتشر کرده جايزه نخست زيباترين چشم جهان در سال 2011 را به "معمر قذافي" ديکتاتور ليبي اختصاص داده است.

مسئله خنده دار و مضحک قضيه اين است که آنان در مجله خود تصويري از قذافي را در کنار گزارش قرار داده اند که در آن اثري از زيبايي در چشمان قذافي ديده نمي شود.

به هر حال شايد اين هم تلاشي باشد در آمريکا براي جذب مخاطبان بيشتر که اين روزها به اصلي ترين منابع درآمدزاي جهان رسانه تبديل شده اند.

اخه این دیگه کجاش قشنگه؟

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...