چگونه گوشی موبایل سایلنت شده را که در خانه گم شده، پیدا کنیم!!

نوشته شده توسط:صادق | ۰ دیدگاه
اگر گوشیتون اندروییدی هست می تونید از برنامه Wheres My Droid یا برنامه های مشابه دیگه استفاده کنید. برای آیفون هم حتما برنامه مشابهی هست.
با استفاده از این برنامه شما می تونید در صورت گم شدن گوشی کلمه خاصی رو اس ام اس کنید و گوشی حتی اگر سایلنت هم باشد باز زنگ می زند. همچنین این برنامه با دریافت کلمه خاصی می تواند موقعیت گوشی را با استفاده از جی پی اس بدست آورده و برای شما ارسال کند.

پیشنهاد :

اگر از کسانی هستی که گوشی با سیستم عامل اندروید استفاده می کنیم برا امنیت بیشتر برنامه NetQin Anti-Virus نصب کنید
با نصب این نرم افزار هم یه آنتی ویروس روی گوشی تون دارین هم میتونین سیستم ضد سرقت برنامه رو فعال کنین که ۲ تا کار مفید براتون انجام میده …
1- موقعی که گوشی تون سرقت میشه با یه سیستم کدینگ ساده و ارسال اس ام اس گوشی تون رو قفل کنین، کاری کنین گوشی تون آژیر بکشه، مکان گوشی تون رو با استفاده از جی پی اس مشخص کنین و حتی فایل های شخصی روی گوشی تون مثل کانتکت ها، عکس و فیلم و چیزای دیگه رو پاک کنین و از همه مهم تر اینکه با دادن یک شمارۀ تلفن به برنامه وقتی سارق سیم کارت گوشی رو عوض کنه از شمارۀ جدید به این شماره اس ام اسی ارسال میشه که نشون میده الان چه شماره ای روی گوشی تون فعاله.
2- وقتی کد آلارم رو برای گوشی تون میفرستین ۲ تا اتفاق میوفته. یکی اینکه گوشی قفل میشه و فقط با دادن رمزی که از قبل مشخص کردین باز میشه و دوم اینکه گوشی شروع میکنه به آژیر کشیدن و صداش هم انقدر هست که بتونین جاش رو پیدا کنین. خوبی ش هم اینه که فرقی نمیکنه گوشی سایلنت باشه یا نه.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...