آیا تجاوز به چند زن جلوی چشم همسرانشان به اندازه حمله به یک روحانی اهمیت ندارد؟

نوشته شده توسط:صادق | ۰ دیدگاه


www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌
روحانی شجاع و با شرف زخمی

آخرین نیوز – چند روز پیش یک روحانی به هنگام دفاع از دو زن در مقابل درب منزلی مورد حمله دو جوان شرور و اوباش قرار گرفت و با اصابت شی ای تیز به چشم ش مجروح و روانه بیمارستان شد .

دقایقی از این این ماجرا نگذشته بود که خط خبری عجیبی با محوریت حمله به یک روحانی در خیابانهای شهر تهران در رسانه های داخلی و خارجی شکل گرفت . هنوز ماجرا وارد نخستین روز خود نشده بود که نهادهای امنیتی و انتظامی به ماجرا ورود پیدا کردند و مراجع هم حکم تکفیر و مفسد فی الارض بودن عاملین این حمله را صادر کردند و در کل این ماجرا به دغدغه اصلی همه از جمله رسانه های اصولگرامبدل شد و صدها مطلب و خبر و مقاله و گزارش در این خصوص و حمایت از این روحانی و برخورد شدید با عوامل فاجعه بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت و همچنان هم این موج ادامه دارد…

اما بشنوید از جنایتی هولناک در گوشه ای دیگر از کشور خودمان که متاسفانه برخلاف ماجرا حمله به روحانی نه دقایقی بعد از حادثه که با گذشت یک هفته چندان هم مورد توجه رسانه های داخلی قرار نگرفت و در یکی دو روز اخیر بعد از پرداختن رسانه های خارجی تا حدودی در این خصوص اطلاع رسانی شد اما جالب آنکه نهادهای انتظامی و امنیتی در این خصوص سکوت غیرقابل توجیهی اتخاذ کردند و بعد از تجمع اعتراض امیز مردم خمینی شهر اصفهان ورود برخی مسئولان را به ماجرا شاهد بودیم.

در این فاجعه تعدادی از اراذل و اوباش خمینی شهر اصفهان چندی پیش چند زن و دختر را در باغی در اطراف خمینی شهر اصفهان در مقابل دیدگان همسر آنها ربوده و به آنها تجاوز نمودند. برخی از مردم آن منطقه نیز از تجاوز اراذل و اوباش در همان باغ در مقابل همسر آنها خبر دادند که متاسفانه یکی از زنان قربانی در حالی که باردار بوده مورد این تجاوز جنسی قرار گرفته شده است.

پس از انتشار اخبار این حادثه تعدادی از اهالی شهرستان خمینی شهر ضمن تجمع در برابر دادگستری این شهرستان خواستار برخورد جدی با این افراد شده تا از وقوع دوباره چنین جرایمی جلوگیری گردد. این تجمع که از چند روز قبل و با ارسال پیامک بین مردم بصورت خودجوش تدارک دیده شده بود، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم شرکت کرده بودند.

نکته تاسف بار اینکه بسیاری از تریبون ها و رسانه های داخلی و پرطرفدار و پربازیدد که حرکت موری بر تخته سنگی از دیدگانشان پنهان نمی ماند و اطلاع رسانی می کنند و هر روز دهها خبر در خصوص تحرک میلیمیتری جریان انحرافی و فتنه منتشر می کنند در این خصوص از انتشار حتی یک خبر صرف و خشک و خالی هم دریغ کرده اند . آیا این دوستان فراموش کرده اند که امنیت و صیانت از ناموس و عرض مهمترین اولویت هر کشور و شهروندی است که این وانفسای سیاسی کاری و سیاست زدگی به فراموشی سپرده شده است.



www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌
تجمع مردم در مقابل دادگستری خمینی‌شهر در اعتراض به تجاوز به میهمانان زن در جشنی در استان اصفهان

منبع : عصر ایران

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...