هزینه نیم میلیارد دلاری آمازون برای سریال ارباب حلقه ها

نوشته شده توسط:صادق | ۰ دیدگاه

شبکه آمازون قصد دارد ۵۰۰ میلیون دلار برای ساخت سریال مورد انتظار «ارباب حلقه ها» (The Lord of the Rings) هزینه کند.

ارباب حلقه ها

طبق خبرهای منتشر شده، این مبلغ برای ساخت دو فصل از این سریال در نظر گرفته شده است.

در ماه نوامبر امسال (آبان ماه)، شبکه آمازون از ساخت برنامه تلوزیونی بر اساس کتاب و مجموعه «ارباب حلقه ها» (The Lord of the
Rings) خبر داد.پیش از این، این شبکه اعلام کرده بود که احتمالا بودجه ساخت این سریال ۲۵۰ میلیون دلار خواهد بود. حال طبق خبرهای منتشر شده به نظر می رسد این شبکه قصد دارد بیشتر از ۲۵۰ میلیون دلار برای ساخت و پخش این سریال فانتزی هزینه کند. طبق اطلاعاتی که از منابع نزدیک خبرگزاری رویترز منتشر شده، این مبلغ ۵۰۰ میلیون دلاری تنها برای ساخت دو فصل از این سریال خواهد بود و از مبلغ ۲۵۰ میلیون دلاری که این شبکه برای دریافت حقوق ساخت این سریال پرداخت کرده بود، جدا است. شبکه آمازون مبالغ زیادی برای ساخت سریال های خود پرداخت می کند و اکثر این آثار از موفقیت های بسیاری برخوردار بوده اند.

ارباب حلقه ها

از این رو، آمازون بر این باور است سریال «ارباب حلقه ها» می تواند عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر برنامه های تلوزیونی داشته باشد. این به نظر منطقی می رسد چراکه «ارباب حلقه ها» از بزرگ ترین و شناخته شده ترین آثار جهان است. مجموعه «ارباب حلقه ها» ساخته «پیتر جکسون» توانست فروشی بیش از ۲٫۵ میلیارد دلار ازآن خود کند در حالی که مجموعه «هابیت ها» که مجددا توسط وی ساخته شد از فروش بیشتری برخوردار بود و از مرز ۳ میلیارد دلار نیز گذشت. فیلم های متعددی نیز براساس زندگی خالق دنیای ارباب حلقه ها، «جی. آر. آر. تالکین» در دست ساخت هستند. دنیای ارباب حلقه هایی که تالکین آن را خلق کرده بسیار بزرگ است و فرصت های اندکی برای ساخت داستانی به این بزرگی بدست می آید؛ بنابر این، آمازون کار بسیار سختی در پیش رو دارد. شما نیز اگر نظری داشتید با ما در میان بگذارید.

نویسنده: مانی شکیبایی

منبع: فيلم 2 مووي

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...